Wednesday, November 6, 2013

The Heirs E09 | 한국의 드라마

Phim Những người thừa kế 9


The Heirs E09 | 한국의 드라마


[1/2]


[2/2]



Good Drama Group, thanks for your great works and loves to us and korean dramas and everything you guys posted. I really appreciate it! Super Thank You all for letting us watch the dramas up to date! Love you guys! I'm a big fan of good drama.net! ♥

I'm so excited...episode 9!Thanks to those who make this possible. KDrama addicts power up!

Episode 9 just came out today at about 10pm so i think it will take time for them to sub the whole episode, it will probably be up tomorrow afternoon or so! Lets just wait for it! Meanwhile you can

By right it should be posted here on every wednesday and thursday. Where is it??

it is airing on wednesday and thursday officially in korea, gooddrama is putting subs , thats why it takes a long time to upload the drama ep

Tan đang chờ đợi bên ngoài cửa nhà mình cho ES. Ông mang lại cho cô ấy trở lại điện thoại của cô, và vô tư than vãn rằng ông đã bị thương và bị mắng JS, muốn sự chú ý của mình. Nhưng ES chỉ trông lo lắng. Tuy nhiên, mà không nói bất cứ điều gì, cô cố gắng để đi vào, nhưng Tân ngăn cô lại. ES cầu xin: "Đừng giữ tôi và không chặn tôi. Đừng chờ đợi cho tôi từ bây giờ. "Cô ấy sẽ cố gắng để đi trong một lần nữa, nhưng Tân quay trở lại của mình. ES cầu xin một lần nữa. Cô ấy không muốn được ghi lại trên các cam an ninh. Tân: "Đó CCTV darn." Hahahaha! ES nhắc nhở ông rằng ông là một trong những người đã cảnh báo cô về camera. Tân hét lên, "Những gì tôi đã nói với bạn, những gì tôi cảnh báo bạn về ... Bạn đã bao giờ thực sự lắng nghe?"

No comments:

Post a Comment